...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

خراب کردن آسون نیست

چرا مردم فکر می کنند خراب کردن خیلی آسونه؟!

آخه چه جور باوری که از حرفهای تو یا بهتر بگم دروغهای تو ساختم رو خراب کنم

فکر میکنند خراب کردن و از نو ساختن خیلی راحته ولی به چه قیمتی

اصلا مگه میشه هر چیزی رو خراب کرد و از نو ساخت

یا اینکه توی مسیر همیشه یه دور برگردون هست یا یه مسیر فرعی که راحت بشه مسیر رو عوض کرد

اصلا به فرض که وجود داشته باشه به چه قیمت!!!

چرا همیشه فقط به منافع خودمون فکر میکنیم کاش زمانی که از احساسمون حرف میزنیم یه درصد هم به طرف مقابل فکر میکردیم

چرا اینقدر خودخواه شدیم ما

اینقدر منفعت طلب

اصلا به فرض که من تونستم یه روز تو رو فراموش کنم یا اینکه تونستم مسیر زندگیمو عوض کنم اما به چه قیمت

این مدت از زندگی من چی میشه

این مدت زمانی که بخوام مسیرم رو عوض کنم یا از تو دل بکنم میدونی چه جوری سپری میشه؟!

...