...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

تنها بودن سخت نیست


گاهی باید از دیگران فاصله بگیری
اگر اهمیت دادند ارزشت را خواهی فهمید
و اگر اهمیتی ندادند
خواهی فهمید کجا ایستاده ای...!

"محمود دولت آبادی "


+ اوایل فکر میکردم تنها بودن برای همیشه سخته

مخصوصا وقتی یه بار دل ببندی

اما الان دیگه اینجوری فکر نمیکنم

دیگه اصراری به بودن کسی ندارم.هرکسی دوست داشته باشه کنارم می مونه اگر هم دوست نداشته باشه بره

دیگه نمیخوام کسی رو زنجیر کنم برای موندن یا خودم رو به اسم دوست یا آبجی یا هر چیز دیگه تحمیل کنم

این روزها کار جدید اینقدر وقتم رو پر کرده که دیگه خیلی از نبودن ها رو طاقت میارم

هرچند که هنوز توی ذهن و دلم هستند

مثلا دو سه روزه که سر کار همش یه اسم سر زبونم میاد ولی بعد میگم بیخیال

اون که سراغ منو نمیگیره منم کاری بهش ندارم

امیدوارم این آرامش دوام داشته باشه حتی به قیمت افزایش خستگی جسمی و روحی

تنها بودن سخت نمیشه وقتی بفهمی جایگاهت در زندگی اطرافیانت چیه