...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

از دو چیز می ترسم...

هفتاد و چند روز گذشت

تو این مدت نمیدونم تو تغییر کردی یا نه

ولی من یه کم عوض شدم

البته نه اون تغییراتی که مدنظر تو هست

یکیش اینه که دیگه وبت نیومدم

یکی دیگش اینه که با دیدن اسمت جای دیگه دلم نلرزید

ولی هنوزم دلتنگتم

خنده داره مگه نه؟

از دستت ناراحتم بخاطر حرفات ولی دلتنگت هم هستم

میدونی امروز از خدا چی خواستم

خواستم که تو زندگیت آرامش نداشته باشی

میدونم خودخواهیه

ولی این تنها چیزیه که باعث میشه بازم بیای سراغم

هرچند به خودم قول دادم اگه اومدی سراغم تحویلت نگیرم

کاش میشد به این چیزا فکر نکرد

به اتفاقاتی که هنوز اتفاق نیفتاده

به حرفایی که قرار نیست گفته بشه

ولی از یه چیزی مطمئنم

به قول آقای پاپیون

من از دونفر میترسم

یکى تویى که رفت

دیگرى تویى که برخواهد گشت ...