...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

آدم ها همه بی تقصیرند


آدم ها همه بی تقصیرند. هر چه که هست زیر سر زمان است.
زمان که می گذرد، آدم ها عاشق می شوند... دیوانه می شوند، دل می برند، خسته می شوند، می آیند و شاید هم روزی وقتی زمان زیادی را کنار هم گذراندند، به راحتی بروند.
این تقصیر آدم ها نیست! تقصیر عشق هم نیست.
من که می گویم همه چیز زیر سر زمان است. وگرنه مگر می شود آدم ها اینقدر سنگ دل باشند.

بخشی از کتاب «مکالمه ی غیر حضوری»
نویسنده: 
علیرضا اسفندیاری


+ در جواب پیغام آرش

من بی تقصیرم

آخه یه دفعه یاد خاطراتی میفتم که ذهنمو داغون میکنه

اون وقتا روی کاغذ این چرت و پرتا رو می نوشتم تا ذهنم آروم بشه حالا اینجا می نویسم

نویسنده نیستم هدفم هم جذب مخاطب برای وبلاگ نیست

فقط اینجا می نویسم تا ذهنم خالی بشه

ممنون که حرفتو مثه خودم زدی