...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

قدردانی


با دلخوری و افسوس به گیله مرد میگم : خیلی کلافه ام ، دارم گیج می شم!

گیله مرد با همون قیافه ی آروم با تعجب میپرسه : چطور مگه ؟!

با بی حوصلگی میگم : نمی دونم ، تو بهم بگو ؛ این یه قانونه ؟

این یه قانونه که کمترین محبتها رو از کسانی می بینیم که بیشترین محبتها رو بهشون کردیم

و بیشترین محبتها رو از کسانی می بینیم که کمترین محبت و توجه را بهشون داشتیم !

گیله مرد پس از لحظه ای تامل میگه : هر عملی ، عکس العملی داره ، حالا سوال اینه که کسی هست که همین نظر رو درباره تو داشته باشه ؟!

با تعجب میگم مثلن کی ؟ حداقل در مورد من محاله چنین موردی وجود داشته باشه !

انگشت اشاره اش رو بهم نشون میده و به بالا اشاره میکنه !

کمی تامل میکنم ، تابحال اینطوری به موضوع نگاه نکرده بودم ... دفاعی ندارم از خودم کنم ...


گیله مرد

نظرات 3 + ارسال نظر
جواد یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 00:17 http://www.velayat67.blogfa.com

کمترین محبتها رو از کسانی می بینیم که بیشترین محبتها رو بهشون کردیم
و بیشترین محبتها رو از کسانی می بینیم که کمترین محبت و توجه را بهشون داشتیم!

سلام بزرگوار،
چقدر زیباست این جمله.باید با آب طلا نوشت.

سلام
کاملا درسته اما قشنگتر از اون تلنگر آخرش هست

محب صاحب الزمان یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 15:09 http://doostaremahdi.blogfa.com

هو الرئوف

سلام

ای کاش درک کنیم خدا چقدر دوستمون داره و این قدر کم محبتی و کم لطفی در حقش نکنیم...

سلام

در جواب ای کاش فقط افسوس میخورم برای خودم

سرخ تر دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 07:32

سلام

قلب انسان باید لایق دریافت محبت الهى باشد

مدعیان محبت خدا فراوانند، چرا که هر کالاى نفیسى

مدعى فراوان دارد و چه کالایى نفیس‌تر از محبت خداست؟

دعا میکنم از مدعیان واقعی باشیم ...

برای من که تلنگر بجایی بود .

سلام
چه جمله ی زیبایی "هر کالای نفیسی مدعی فراوان دارد و چه کالایی نفیس تر از محبت خدا"
ممنون بزرگوار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.