...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

مهربان باشی جفایت می کنند


به گیله مرد میگم یه سوال :

میگه : حتمن میخوای بپرسی نظرت در مورد این جمله چیه !

میگم : دقیقن و آفرین. از روی تلفن همراهم براش میخونم :

 میتوان پروانه بود و کنار هر گلی نشست،

اما بهتره " مثل تو " مهربون بود و به هر دلی نشست.

 

نگاهی بهم میکنه و میگه : نظرم رو بگم ناراحت نمیشی؟

میگم : نه ... واسه چی ناراحت بشم،  دوست دارم نظرت رو بدونم.

صداش رو صاف میکنه و میگه :

                            مهربان باشی جفایت می کنند ...

موندم چی بهش بگم.


پی نوشت:حرف گیله مرد حرف تاریخ هست.اگه به گذشته نگاه کنیم می بینیم ائمه علیهم السلام با وجود اینکه با همه مهربان بودند و به همه خوبی می کردند اما چه جور مورد ظلم و جفای اطرافیان بودند.

اصلا اگه به خودمون نگاه کنیم هم می بینیم که چه جور به خدای خودمون جفا می کنیم.اینهمه مهربانی خدا رو نادیده میگیریم و حاضر نیستیم در برابر اینهمه مهربانی یه ذره اطاعتش کنیم....

نظرات 7 + ارسال نظر
جواد چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 14:46 http://www.velayat67.blogfa.com


رفتم درون

پیله ی تنهایی خودم ،

شاید رها شوم

حالا؛

فضای پیله ام ،

سرد است و

ساکت و

خاکستری و

تنگ.

اما،

من خواب دیده ام،

طاقت اگر بیاورم

یک روز

زخم عمیق دلم

خوب می شود ...!!!

من خواب دیده ام ،

طاقت اگر بیاورم

یک روز عاقبت

پروانه می شوم

بگذار روزگار هرچقدر میخواهد پیله کند،

چه باک، وقتی یقین داریم که پروانه میشویم ...

هادی چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 18:47

سلام
مهربون باشی جفایت میکنند...
نکته جالبیه که بخاطر جفاها در راه شک نکنیم..
وظیفه ما هم مثل همون خداست.. باید مهربونی کنیم..
وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم و خوش باشیم
که در طریقت ما کافری است رنجیدن..

سلام بزرگوار
ممنون از تذکر قشنگی که دادین.

سهبا چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 18:51 http://sayesarezendegi.blogsky.com/

حتی اگر جفا ببینی , مهربانی زیباترین و بهترین شیوه زندگیست ...

سلام زهراجانم .

سلام سهبای مهربون
اگه مهربون نباشیم که زندگی کردن جهنمه

un name چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 18:55 http://roia.blogfa.com

ممنون که بهم سر زدی اما باید توجه داشت که نامردی در خانم ها هم هست
نه فقط مرد ها
البته باید توجه داشت که مردانگی صرفا به کسی که آلت مردانگی داره تخصیص نمیابد
چه بسا که خیلی از خانم ها از مردها بسیار مرد ترند

ولی نامردی آقایون بیشتره.
شکی در این هم نیست که خیلی از خانم ها از بیشتر مردها،بسیار مردترند.

محب صاحب الزمان چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 22:02 http://doostaremahdi.blogfa.com

لذت مهربونی می ارزه حتی اگه جفا ببینی

صدف چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 22:41 http://setareshab12.blogfa.com

سلام زهرا جون
مطلب زیبایی بود و در عین حال برای خودم متاسفم که مشمول جفا کنندگان آن جمله مهربان اگر باشی جفایت می کنند می باشم.
راستی می خواستم ازت دعوت کنم که از لینک های وبلاگم هم استفاده کنی مخصوصا وبلاگ به دنبال رفیق.

سلام صدف عزیز
انشاءالله که نیستی
چشم عزیزم.ممنون از دعوتت

un name پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 08:24 http://roia.blogfa.com

همیشه همه جا همه جور آدم هست و پیدا میشه آدما هم که معصوم نیستن !
ولی خوب قبول دارم تو مرد ها بیشتره نسبت به جنس مخالف شون
ممنون که بهم سر زدی

درسته آدما معصوم نیستن
خوبه که قبول دارین که نامردی آقایون بیشتره.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.