...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

روز مادر

وقتی بهشت خداوندی زیر پای توست

من چه دارم که لیاقتت را داشته باشد....


روزتان مبارک مادران سرزمین من


دلتنگی:

امسال روز مادر خونه که نیستید ولی یه جای بهترید

پیش امام رضا علیه السلام واسه منم دعا کن.


نظرات 7 + ارسال نظر
ریحانه جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 21:17 http://www.theosophist2.blogfa.com

خیلی وقتها با اینکه لبریز از حرفم لال میشوم...
آهسته به طرفم نیامدند که چینی دلم ترک خورد..ببخش اگر در خانه ات مهمان خیلی بی سر و صدا شدم....ولی رفیق عیدت نیکو و شاد..
لبخند نصیبت !!!

ممنون رفیق
ریحانه بی سروصدا هم بیاد با خودش کلی انرژی میاره

زهره شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 10:25

سلام
منم میام خونه که خوشحالت کنم!
سر فصل کتاب آفرینش زهراست
روح ادب و کمال و بینش زهراست
روزی که گشایند در باغ بهشت
مسئول پذیرش و گزینش زهراست
این روز هم به شما تبریک میگم!

سلام اون که بلهههههه
ولی خب تو 3شنبه میای ولی مامان انشاءالله فردا عصر خونه هست

پیمان شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 11:45 http://hastiepeyman.blogfa.com/

سلام این روز رو به شما تبریک میگم

سلام
ممنون
من هم این عید رو به شما تبریک میگم

جواد شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 11:55 http://www.velayat67.blogfa.com

سلام بزرگوار،
تولد خانم فاطمه زهرا(س) و روز زن را خدمت شما خواهر خوب تبریک عرض می کنم.امیدوارم در زیر سایه توجهات آن حضرت موفق و سربلند باشید.[گل]

سلام
ممنون
انشاءالله شما هم موفق باشید

سهبا شنبه 23 اردیبهشت 1391 ساعت 23:44

این میلاد قشنگ به شما هم مبارک . خوشا به حال مادرت که الان تو یه تیکه از بهشته ! کاش التماس دعای منم برسونی خدمتشون ...

ممنون مهربون
آره واقعا خوش به حالشون
فردا روز آخر اقامتشون ولی حتما صبح زنگ میزنم بهشون میگم

سهبا یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 00:04

قربونت برم زهراجانم . مرسی نازنین .

فدای شما
کمترین کار واسه یه مهربون مثل شماست

shia graphic یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 08:11

سلام

سالروز ولادت اختر تابناک آسمان عصمت، فاطمه زهراسلام الله علیها بر تمام شیعیان و محبان ولایت مبارک

التماس دعا

سلام
ممنون،بر شما هم مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.