...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

دلم بدجور سوخت


از مأموریت که برگشت . . .

خوشحال بود.

پرسید: «راستی فرمانده! گمراه کردن اینها چه فایده ای دارد؟ »

ابلیس جواب داد:

« امام اینها که بیاید، روزگار ما سیاه خواهد شد؛ اینها که گناه میکنند،

امامشان دیرتر می
آید»


به نقل از به یاد آخرین خلیفه ی پروردگار

نظرات 4 + ارسال نظر
سرخ تر یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 07:20

وای بر ما
..................................................

هادی یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 ساعت 10:48

..سلام
..و چقدر دل اولیائ خدا برای ما میسوزد..
که میخواهند مارا بسوی نور ببرند و ما نمیرویم!
چقدر تلخ است..وقتی میفهمی چه خبر است!
..کاش میفهمیدیم که گناه با ما چه میکند..کاش.. کاش..
!

سلام
همینجوره
متاسفانه بعضی از ماها هم از اهل بیت بریدیم و فقط به عقل خودمون تکیه کردیم.
این روزا به چیزایی برمیخورم که از دست شیطون هنگ میکنم.
خدا عاقبت همه رو ختم به خیر کنه

sar دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 12:00 http://sahasra.blogsky.com/

خیلی خیلی قشنگ بود کلی حرف داشت برای من و اینکه دم های آخر شیطان را بیشتر مراقب باشیم

همینجوره شیطان آخرین لحظات زندگیش هست و طبیعیه که از آخرین قوای خودش استفاده کنه
توکل به خدا
و پناه می بریم به خدا از دست این شیطون

مجید دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 14:18

به راستی بزرگترین مشکل دنیای امروز عدم دسترسی به امام زمانمان است

و کثرت دعا سبب تعجیل در فرجشان است

...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.