...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

جمعه ای دیگر آمد...



السلام علیک حین تهلل و تکبر

 
همه ی توانش را جمع کرد و خودش را به مجلس امام باقر علیه السلام رساند.

 

به در ورودی که رسید بر چوب دستی خود تکیه زد و نفسی لرزان کشید. صدای خسته اش را بلند کرد و رو به امام گفت: 
آقای من! شما را دوست دارم و دوستدارانتان را نیز. و از دشمنانتان بیزارم... حلال شما را حلال و حرامتان را حرام می دانم و منتظر ظهور امر شما هستم. جانم به قربانت با چنین حالی آیا امیدی نسبت به من دارید؟

 

حلقه ی شاگردان تمامی، سرهایشان به سوی پیرمرد بود و نگاه های هاج و واجشان به اشک های ریزان پیرمرد که صدای امام آنها را به خود آورد.

 

امام آغوش گشودند و فرمودند: إلیّ إلیّ

 

بدن نحیف و استخوانی پیرمرد را در آغوش فشردند و او را کنار خود نشاندند و فرمودند:
 ...
اگر از دنیا بروی بر رسول خدا و اهل بیت وارد می شوی و دیده ات روشن می شود و دلت خنک می گردد و اگر زنده بمانی آنچه باعث چشم روشنی ات شود خواهی دید و با ما در مرتبه ی اعلا خواهی بود.

 

های های گریه ی پیرمرد بلند شد تا آنکه به زمین افتاد. امام اشک هایش را با انگشت خویش پاک می کردند. پیرمرد دست حضرت را گرفت و بوسید و بر چشم و گونه اش گذاشت. پس از آن برخاست و خداحافظی کرد و رفت.

 

نگاه امام را که دنبال می کردی به راه پیرمرد می رسید که هنوز چشم از او برنداشته بودند. سپس حضرت رو به حاضرین کرده و فرمودند: 
هر کس دوست دارد مردی از اهل بهشت را ببیند به این شخص بنگرد.


*****

دارم به انتظار خودمان فکر می کنم.

 

به این که هر چقدر خودمان را در انتظار بالا ببریم به آغوش ولیّ زمان نزدیک تر شده ایم

 

اگر چه نبینیمش

 

و وقتی در آغوشش باشیم دیگر نمی توانیم دست از پا خطا کنیم.

 

چون تمام وجودمان در احاطه ی دستان مهربان مولاست.

 

دارم به انتظار خودم فکر می کنم

 

به همین چشم به راهی دست و پا شکسته

 

به این که "ثبات قدم" در آن می تواند سرانجام شیرینی داشته باشد...

 

نظرات 6 + ارسال نظر
رامین جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 01:20 http://alipour-computer.blogfa.com/

و آی عشق .............ادرکنی

رامین جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 01:22

سلام
کتاب واقعی یا به صورت pdf یا powerpoint؟
یا ترفند های فتوشاپ؟
کدومشون

سلام
کتاب واقعی میخواستم

رامین جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 01:25 http://alipour-computer.blogfa.com/

سلام
من رمز عبور نداشتم تا مطالب رو ببینم
ولی حتما خوب هستن
مثل اینکه کم کم وبلاگتون یا برای خودتون یا برای بعضی افراد خاص خصوصی داره میشه

سلام
مطالب خوب برای همه هست و خصوصی نمیشه
این مطالب هم به خاطر یه شرایط خاص هست

رامین جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 12:35 http://alipour-computer.blogfa.com/

سلام
=======
آموزش گام به گام و مصور Photoshop CS5
نویسنده: استیو جانسون
مترجم: شیرین براتیون
انتشارات جاویدان خرد
===============
مرجع کامل photoshop CS5
نویسنده: Adob Creative Team
مترجم:جواد قنبر
انتشرات :خدمات نشر کیان رایانه سبز
================
به نظر من این دو تا بهترین های photoshop هستن
البته اگه کتاب انگلیسی از سایر نویسنده ها هم بخونی خیلی مفید و کامل هستش

نمیدونم تا چه سطحی اطلاعات پایه در مورد photoshop دارین اما پیشنهاد می کنم اول کتاب آموزش photoshop که در دوران هنرستان برای دانش آموزان ارائه می شود را بخونید بعد یکی از کتاب بالا را بخونید مطمئن باشین top میشین

سلام
ممنون

هادی جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 17:40

..و باز امروز اخرین نماز امام زمان بود..
یعنی یک نیمسال تحصیلی دیگر بسر امد..
و ما شرمنده مولا..
التماس دعا

اگه شما بگید شرمنده مولا
من چی باید بگم؟!

دلخون چهارشنبه 31 خرداد 1391 ساعت 10:06

خیلی قشنگ بود

نگاه شما قشنگ هست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.