...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

یا ایها العزیز


دیروز در میان بازی های کودکانه یوسفمان را به دست گرگ دادیم و گرگ او را بلعید...۱

امروز در میان حساب و کتابِ کسب و کارمان به خاطر حرص و ولع یوسفمان را به ثمن بخس فروختیم۲

و روزی دیگر به جرم گناه ما٬ یوسفمان راهی زندان شد...۳

ولیکن یوسف مهربان است... می شنوم که می گوید:

امروز هیچ خجل و متاثر نباشید که من عفو کردم خدا هم گناه شما ببخشد۳

 

بوم نوشت:

۱. انا ذهبنا نستبق و ترکنا یوسف عند متاعنا فاکله الذئب (یوسف/۱۷)

۲. و شروه بثمن بخس دراهم معدوده (یوسف/۲۰)

۳. رب سجن احب الی مما یدعوننی الیه (یوسف/۳۳)

۴. لا تثریب علیکم الیوم یغفر الله لکم (یوسف/۹۲)


پ.ن:امروز رسیدم به یک بوم دل روی این بوم طرح هایی بود که حیف بود بقیه نبینند.حتما یه سر بزنید

تبریک نوشت:

نهر رجب جاری بود و من غرق غفلت که وقت برای نوشیدن بسیار است

از امشب شاخه های طوبی ست که می رساندم به گهواره ی حسین، به قنداقه ی مهدی -علیهما السلام-

به شرط آویختن به بلندای شاخه هایش

شعبان رسید...

+ + + +

از امشب زمزمه ی لبانم می شود این فراز مناجات شعبانیه:

"إِلهِی ما أَظُنُّکَ تَرُدُّنِی فِی حاجَهٍ قَدْ أَفْنَیْتُ عُمُرِی فِی طَلَبِهَا مِنْک"

خدای من! هرگز به تو این گمان را نمى‏برم که حاجتى که به تو دارم و عمرم را در طلبش فانى کردم را اجابت نکنی

عمرم را در طلبش فنا نکردم. اما می خواهمش. همیشه...

می شود نیمه ی این ماه فرجش رسیده باشد؟

الهی عجل فرجه

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 1 تیر 1391 ساعت 00:54

سلام
با تمام وجودم بشما احسنت میگویم..واقعا شروع ماه شعبان در وبلاگتون کاملا پیداست..
جه متن جالبی بود..و همه هم مستند بایات قران نمیدونم از خودتون بود یانه..ولی جالب بود
خدایا در این ماه پیامبرت..همه ما را به حق پیامبررحمتت دستگیری کن..
الله عجل لولیک الفرج
التماس دعا

سلام
ممنون،شرمنده می کنید
نه این متن از خودم نبود امروز توی گشت و گذار وبلاگی به یه وبلاگ برخوردم از اونجا مطلب رو کپی کردم.مثل همیشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.