...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

اندکی صبر،سحر نزدیک است



السلام علیک ایها الفرید


 آسمان آبی، خانه ها زیبا، لبخند بر لبان مردم، زندگی آرام، پس تو ای آقای من کجای زندگی ما هستی؟

کجا نبودنت درد است برای ما؟

 ما که هنوز جایگاه خدمت به تو را نفهمیده ایم کجا می توانیم درد دوری تو را درک کنیم...

 امام زمانم!

هزار بار فتادم ز پای و از درِ لطف تو دست من بگرفتی...

ارباب جان!

بیا و نگاهی کن به ما که 36 روز است به امیدی، گاهی با قطره اشکی، گاهی با تمنایی خود را متذکر به تو کرده ایم.

به ما یاد داده اند که نوکر باید فقط در خانه آقا و اربابش بره. باید هرچی می خواهد از اربابش بخواد.

و من امروز از تو می خواهم ای آقای عالم: توفیق بده ما را در نوکری آستانت.


من نوشت:یا صاحب الزمان!

چندین بار نوشتم و پاک کردم،ولی وقتی خودت از دلم خبر داری دیگه نیازی به نوشتن در اینجا نیست.

اینجا فقط از شما میگم،آخه من چیزی نیستم که بخوام از خودم حرف بزنم

امید که لایق خدمتگزاری به شما باشم...


نظرات 4 + ارسال نظر
mosaieb یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 11:39 http://secret65.blogsky.com

با سلام و درود
وب زیبا و پر محتوا داری!
خوشحال میشم ی سر ب وب من بزنی.
با تبادل لینک موافقم، اگه قابل دونستی بیا تو نظرات خبر بده میلینکم.
بدرود.

ری را یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 13:08

خدایا برایمان امامی بفرست از جنس زمان از جنس ثانیه از جنس تمام لحظاتی که دارن برام درد رو تفسیر می کنن...امامی که جلودار صف نباشد ...عقبدار گروه باشد که اگر کم آوردم از زمین بلندم کنه تا از کاروان مشتاقانت عقب نمانم...گویی دلم من هم امیدوار نیمه شعبان شده ...
آدم دردمند دلخوشی میخواد ..ای کاش دلخوشیم در رضایتت باشد.

آدم دردمند دلخوشی میخواد...
دلخوشم به همین تذکرات،به همین مناسبت...

رها یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 18:01 http://idea90.blogsky.com

سلام
دوست خوبم روزت مبارک

سلام
ممنون رهای عزیز
من هم به شما تبریک میگم

منتظر منتظر دوشنبه 12 تیر 1391 ساعت 12:13 http://www.entezarsorkh.blogfa.com

سلام دوست گرامی
ممنون از حضور پر مهرتان
مطالب زیبایی نوشته اید.هم زیبا و هم متذکرانه

ببخشید که دیر به دیر سر میزنیم،به حساب بی معرفتی ما نگذارید،بگذارید به حساب مشغله زیادما.
دعا کنید ماهم افتخار خدمت به این پدر مهربان را پیدا کنیم......
ایام به کام و اعیاد بر شما و خانواده محترمتان مبارک.
التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.