...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

پروردگار من



روزی حضرت موسی (علیه السلام) در کوه طور هنگام مناجات عرض کرد :

ای پروردگار جهانیان !

جواب آمدلبیک

سپس عرض کرد

ای پروردگار مطیعان

پاسخ شنیدلبیک

بار دیگر موسی ( علیه السلام ) گفت

ای پروردگار گنهگاران !

آنگاه شنیدلبیک لبیک لبیک

موسی ( علیه السلام ) گفت : خدایا ! به بهترین نامها صدایت کردم ، یک بار پاسخ گفتی اما

تا عرض کردم : ای پروردگار گنهکارانســـــ3ــــه مرتبه پاسخ دادی ؟

خداوند متعال فرمود :

ای موسی ! عارفان به معرفت خود ، نیکوکاران به کار خود و مطیعان به اطاعت خود ، اعتماد دارند ؛

اما گنهکاران جز به فضل من امیدی ندارند .

اگر من هم آنان را ناامید کنم به درگاه چه کسی پناه برند ؟!


زندگی ;

پنجره ای باز , به دنیای وجود ..

تا که این پنجره باز است , جهانی با ماست

آسمان , نور , خدا , عشق , سعادت با ماست

فرصت بازی این پنجره را دریابیم ..

من نوشت:هروقت که احساس میکنم حوصله مطلب جدید گذاشتن ندارم،همون موقع یه نیرویی باعث میشه این احساس رو سرکوب کنم.کاش لایق باشم.

الهی کیف ادعوک و انا انا 
و کیف اقطع رجایی منک و انت انت 
خدای من چگونه بخوانمت در حالی که منم من 
و چگونه ناامید شوم از تو در حالی که تویی تو

 

 

نظرات 17 + ارسال نظر
ری را پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 20:18

سلام. براتون آپلودش کردم ...
http://s3.picofile.com/file/7434884836/niazmand.jpg

سلام
ممنون.لطف کردین

ری را پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 20:22

یاد این شعر افتادم
همه روز روزه بودن، همه شب نماز کردن
همه ساله حج نمودن سفر حجاز کردن

ز مدینه تا به کعبه، سر و پا برهنه رفتن
دو لب از برای لبّیک به وظیفه باز کردن

به مساجد و معابر، همه اعتکاف جستن
ز ملاهی و مناهی همه احتراز کردن

شب جمعه ها نخفتن، به خدای راز گفتن
زوجود بی نیازش، طلب نیاز کردن

به خدا که هیچ کس را ثمر آنقدر نباشد
که به روی ناامیدی در بسته باز کردن

این روزها ناامید کردن کار عادی به ظاهر مسلمون ها شده....

mse storm پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 20:47 http://msestorm.mihanblog.com

زهرا خانوم سلام . من همین حوالی طوفانی به پا کردم .
خواستم بگم اگه مایلید منو با اسم (طوفانی در راه است)لینک کنید . اگه من لینک کردید حتما به من اطلاع بدید . ممنون
راستی وبلاگ قشنگ و مفیدی دارید .

سلام
عجب طوفانی!!!
چه قشنگ گفتید،تا طلوع آفتاب چیزی نمونده...

ری را پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 20:49

و شباهت من با آن عکس: (البته برای من جای تعجب است که شما چه چیزی را شباهت دانسته اید)
من ظرف نذری را نمی گیرم مخصوصا در ماه محرم گرچه تا بحال بسیار نکوهش شدم که تبرک است و ...
اکثر نذریها در دیار من از خمس مالهای حلال به حرام بازاریانی است که به خون حسین مالشان را حلال می کنند...!!!!!!!!

من که نگفتم شباهت دارید
گفتم یاد شما افتادم،یاد شب عید مبعث که گفتم عیدتون مبارک و اون حرفا پیش اومد
اون شبی که بیرون رفتید و فال حافظی که گرفتید
یاد کودکان خیابانی
ترجیح میدم قضاوت نکنم همون افراد رو،چون خطاهای خودم کم نیست
کاش مثل الان هیچ وقت کار هیچکسی رو قضاوت نکنم...

mosaieb پنج‌شنبه 22 تیر 1391 ساعت 21:29 http://secret65.blogsky.com/

درود
بسیار قشنگه

بیهوده گفته اند تنها صداست میماند
تنها خداست میماند.

سلام بر شما
اگه باور کنیم خیلی خوب میشه

mse storm جمعه 23 تیر 1391 ساعت 12:32 http://msestorm.mihanblog.com

سلام . از اینکه منو لینک کردید متشکرم . من شما رو لینک کردم . بازم ممنون

سلام
خواهش میکنم
ممنون از شما

رنگینک جمعه 23 تیر 1391 ساعت 13:09 http://bumedel.blogfa.com

وبلاگی به این زیبایی و مزین به نام حضرت به نظرت نیاز به این شعر همراه با آهنگ داره؟

حق با شماست
بذارید به حساب حال بدم
سعی میکنم دیگه تکرار نشه
ممنون از تذکرتون

دل سپرده جمعه 23 تیر 1391 ساعت 20:35 http://sogand.blogfa.com

((سر کلاس زندگی عشق را معنا کنید. ))

نوبت من بود چه باید می گفتم پر از حرف بودم وزبانم خشکیده بود
که نسیمی بوی معشوقه را در کوچه هایی که هر شب به امید دیدار او می پیمودم
به مشامم آورد و....
گفتم: عشق یعنی دوست داشتن نه برای زیبایی برای زنده ماندن٬
یعنی عشق ورزیدن نه برای عاشق شدن برای عاشق ماندن ٬
یعنی غروب نه برای تاریکی برای شروع شب زنده داری ٬
یعنی امید نه برای وصال برای سر بلندی از عشق ٬
یعنی خون نفس حیات نه برای زنده ماندن برای عبادت عشق ٬
یعنی من وتو نه برای هم برای ساختن عشق ٬
در همان لحظه آمد و گفت :
عشق یعنی سکوت نه برای غرور برای با عشق سوختن .

مرسی راضیه

هادی جمعه 23 تیر 1391 ساعت 21:51

سلام
عجیب است..
اگر دقت کنید میبینید که همون افرادی که بیشتر نیاز به دستگیری دارن..خداهم بیشتر باونا توجه میکنه..و اقتضای محبت خالص همینه!یعنی خدا بنده هاشو بخاطر خودشون میخواد لذا اونی که نیازمند هست رو بیشتر مواظبشه!برخلاف ما ادما که چون محبتمون خالص نیست برعکس عمل میکنیم
و چه غم که چنین خدای مهربونی داریم
دلتون به کمک الهی همیشه محکم باشه..
و قدمهاتون نیز استوار..
انشاا..

سلام
ممنون از دعای قشنگتون

ری را شنبه 24 تیر 1391 ساعت 09:09

سلام.
ممنونم که حواستون به مطالبم هست. اصلا حال و روز درستی نمونده برام ! به سرم زده ازین مملکت کلا کوچ کنم

سلام
منم دلم میخواد کوچ کنم از زمین...

هادی شنبه 24 تیر 1391 ساعت 10:03

سلام
صبح اولین روز اخرین هفته ماه شعبان از شما بخیر باشه
هفته مهمی است..سفارش شده که این دعا در این هفته زیاد گفته بشه که خدایا اگه تا حالا مارو نبخشیدی در باقیمانده ماه مرا ببخش..
التماس دعا

سلام
ممنون از تذکرتون
محتاجیم به دعای خیر شما

بیقرار شنبه 24 تیر 1391 ساعت 11:37 http://tamanavesal.blogfa.com

الهی و ربی من لی غیرک ...

صوت بسیار زیبایی رو انتخاب کردید . از شنیدنش سیر نمیشم .
التماس دعا

منم همینطور

رها شنبه 24 تیر 1391 ساعت 18:21 http://idea90.blogsky.com

سلام زهرا جون
این داستان را خیلی دوست دارم.به نظرم خداوند وسوسه های شیطان رادر تقدیر بشر قرار داد برای نشان دادن درماندگی به انسان وپناه بردن به او در لحظات در ماندگی!
چرا که زیباترین لحظات درنزد او هنگامه سجود است وذکر الهی العفو!

سلام رهای عزیز
چقدر لحظه ی سجده رو دوست دارم

سرخ تر یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 08:19

ممنون که رهام نکردی ...

زیبا ...

دل سپرده یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 12:20 http://sogand.blogfa.com

در دنیــــــــا هیــــچ چیــــــز ارزشِ نگــــــــرانی نـــدارد .....

وقــــتی رویـــای زبیــــــــای با


خــــــــــ ♥ــــــــــــدا

بـــــــــــــــــــودن


در قلــــــــــ♥ـب تو ساکــــــن باشد..........

کاش بلد بودم...

هیچ یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 16:02 http://yadgaredoost.blogfa.com

اگر به زلف دراز تو دست ما نرسد
گناه بخت پریشان و دست کوته ماست
...
خیلی جالب بود عالی عالی

دل سپرده جمعه 30 تیر 1391 ساعت 13:06 http://sogand.blogfa.com

بگذار هرچه نمی خواهیم بگویند

بگذار هرچه نمی خواهند بگوییم

باران که بیاید از دست چترها کاری ساخته نیست...!


امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.