...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

دستمو بگیر



دختر کوچولو و پدرش از رو پلی میگذشتند

پدر به دخترش گفت: عزیزم، لطفا دست منو بگیر تا نیفتی تو رودخونه

دختر کوچیک گفت: نه بابا، تو دستِ منو بگیر

پدر با تعجب پرسید: چه فرقی میکنه؟

دخترک گفت: اگه من دستت را بگیرم و اتفاقی بیفته،امکانش هست که من دستت را ول کنم.

اما اگه تو دست منو بگیری، هیچ وقت دستم رو ول نمیکنی

در هر رابطه دوستی، ماهیت اعتماد به قید و بندهاش نیست؛ به عهد و پیمانهاست.

دست کسی رو که دوست داری بگیر،به جای این که اون دست تو رو بگیره ...!


پادینا نوشته بود:تو نمیتوانى کسى را که دوست دارى هدایت کنى; ولى خداوند هر کس را بخواهد(لیاقت داشته باشد) هدایت میکند; و او به هدایت یافتگان آگاهتر است)آیه 56 سوره قصص(


و من میگم:اگه تا حالا از پل نیفتادم واسه اینه که شما دستمو گرفتی.ممنون که  رهام نکردی

نظرات 5 + ارسال نظر
هادی شنبه 24 تیر 1391 ساعت 21:34

سلام
چقدر ارزشمنده..دستگیری از دیگران
همونجوری که خدا اگه از ما دستگیری نکنه سقوط میکنیم
و لذا در دعا میگیم که خدایا برای کمتر از انی مارو رها نکن!
.. و حالا که خدا همیشه دستمون رو میگیره
ما هم اگه میخوایم خدایی باشیم
دست دیگران رو بگیریم

سلام
خدا رو شکر که خدا دست ما رو گرفته وگرنه معلوم نبود به کجا می رسیدیم
خدا بهمون کمک کنه تا دستگیر دیگران باشیم

بیقرار یکشنبه 25 تیر 1391 ساعت 14:33 http://tamanavesal.blogfa

هرگز نگویمت که بیا دست من بگیر
گویم گرفته ای زعنایت رها مکن

به کلبه تاریک ما هم سری بزن ...

کلبه ی شما به نور حضرت همیشه روشن است...

رنگینک سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 15:37 http://bumedel.blogfa.com

چقدر قشنگ بود
واقعا لذت بردم
ممنون

ریحانه سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 19:34

بگذار باز هم به تو برگردم !

بگذار دست کم

گاهی تو را به خواب ببینم !

بگذار در خیال تو باشم!

بگذار ...

بگذریم!

این روزها

خیلی برای گریه دلم تنگ است!

قیصر امین پور
.....
زهرا این نیز بگذرد !!

دل سپرده جمعه 30 تیر 1391 ساعت 13:14 http://sogand.blogfa.com

این روزها انگار
باید بدجنس باشی ...!!
تا عاشقت باشن ...!!
باید خیانت کنی ...!!
تا دیوونه ات باشن ...!
... باید دروغ بگی ...!!
تا همیشه تو فکرت باشن ...!!
باید هی رنگ عوض کنی ...!!
تا دوسِت داشته باشن ...!!
اگه ساده ای ...!!
اگه باوفایی ...!!
اگه یک رنگی ...!!
همیشه تنهایی ...!!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.