...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

کاش میشد خدا را بوسید


 کاش همیشه یه جایی توی دلمون داشتیم به اسم حسینیه دل اونجا جز خدا و خودمون کسی راه نداشت،البته  کسانیکه خدا هم دوستشون داره اونجا جا دارند.مگه میشه عاشق خدا باشیم و  کسانیکه خدا دوستشون رو داره رو توی دلمون جا ندیم! اگه بخوایم این حسینیه رو برپا کنیم باید دور بشیم از تعلقات دنیوی.

به قول آقا هادی باید دور بشیم از توهمات و خاطرات نسبت به افراد،چون تصورات ما نسبت به افراد دیگه نه نفع دنیوی داره نه نفع اخروی

چرا ذهنم رو به خاطر کسیکه تاثیری در دنیا و آخرت من نداره درگیر کنم؟

از گذشته درس میگیرم،عادت می کنم به نبودن خیلی چیزها،به نبودن خیلی افراد...



که از هر راهی که می آیم می رسم به خودت...

از راه که می آیم می رسم به مهربانی ات...به صبوری ات...به رفاقتت!

از بی راه که می آیم  می رسم  به قهاری ات...به اشدّ المعاقبینی ات...عزیزی ات!

 


پ.ن: یَا أَیُّهَا الْإِنسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَى رَبِّکَ کَدْحاً فَمُلَاقِیهِ...(سوره انشقاق آیه ۶)

نظرات 11 + ارسال نظر
جواد شنبه 31 تیر 1391 ساعت 06:38 http://www.velayat67.blogfa.com

آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد به یاد من باش که من همیشه به یاد توام
از طرف بهترین دوست تو: خدا (سوره بقره آیه ۱۵۲) “حلول رمضان مبارک”
((التماس دعا))[گل]

دریا شنبه 31 تیر 1391 ساعت 14:25 http://azjensebaran.blogsky.com

ما را به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحر خیز که صاحب نفسانند
ماه خدا بر شما مبارک
واقعا کاش میشد خدا رو بوسید
اما من احساس میکنم وقتی خیلی دلتنگش میشیم توی رویامون حقیقتا این کارو میکنیم زهرا جون
موفق باشید
وقا دعا فراموشم نکنید

کاش میشد واقعا
مرسی عزیزم،قابل باشم به یادت می مونم

هادی شنبه 31 تیر 1391 ساعت 15:18

سلام
خدا را شاکرم که در آغاز ماه رمضان با این تصمیم قشنگ حرکت کردید ..واقعا خوشحال شدم..بیشتر بخاطر تصمیم شما در کنار گذاشتن توهمات و تصورات..زیادی که فقط ذهن و ضمیر مارا اشغال میکنند...انشاا.. با این تصمیم بهتر بتوانید از نعمت این ماه بهره ببرید..
التماس دعا

سلام
انشاءالله که بتونم.واسم دعا کنید بزرگوار

mse storm شنبه 31 تیر 1391 ساعت 17:31 http://msestorm.mihanblog.com

سلام رمضان بر شما مبارک .
( من آپم )

سلام
بر شما هم مبارک
ممنون که خبر دادین

ری را شنبه 31 تیر 1391 ساعت 18:13

سلام. برگشتتونو به دنیای مجازی تبریک میگم .
شروع قشنگیه...ایشاالله عاقبت بخیری...

سلام
ممنون
انشاءالله با دعای خیر شما

رها شنبه 31 تیر 1391 ساعت 21:53 http://idea90.blogsky.com

سلام زهرای مهربان
خوشحالم که بازهم صدای نوشته هایت رامی شنوم.
با آرزوی بهترین تقدیرها برایت
آیه ای که زدی خیلی دوست دارم .بعضی وقتها که دلم ازروزگار می گیره با خودم زمزمه می کنم.

سلام رهای عزیز
چه زمزمه ی قشنگی داری،شما

جوجه اردک زشت یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 00:35

گفتم: خسته‌ام
گفتی: لاتقنطوا من رحمة الله
.:: از رحمت خدا نا امید نشید(زمر/53) ::.
گفتم: هیشکی نمی‌دونه تو دلم چی می‌گذره
گفتی: ان الله یحول بین المرء و قلبه
.:: خدا حائل هست بین انسان و قلبش! (انفال/24) ::.
گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم
گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید
.:: ما از رگ گردن به انسان نزدیک‌تریم (ق/16) ::.
گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی!
گفتی: فاذکرونی اذکرکم
.:: منو یاد کنید تا یاد شما باشم (بقره/152) ::.
گفتم: تا کی باید صبر کرد؟
گفتی: و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا
.:: تو چه می‌دونی! شاید موعدش نزدیک باشه (احزاب/63) ::.
گفتم: تو بزرگی و نزدیکت برای منِ کوچیک خیلی دوره! تا اون موقع چیکار کنم؟
گفتی: واتبع ما یوحی الیک واصبر حتی یحکم الله
.:: کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کنه (یونس/109) ::.

گفتم: خیلی خونسردی! تو خدایی و صبور! من بنده‌ات هستم و ظرف صبرم کوچیک... یه
اشاره‌ کنی تمومه!

گفتی: عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم
.:: شاید چیزی که تو دوست داری، به صلاحت نباشه (بقره/216) ::.
گفتم: انا عبدک الضعیف الذلیل... اصلا چطور دلت میاد؟
گفتی: ان الله بالناس لرئوف رحیم
.:: خدا نسبت به همه‌ی مردم - نسبت به همه - مهربونه (بقره/143) ::.
گفتم: دلم گرفته
گفتی: بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا
.:: (مردم به چی دلخوش کردن؟!) باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن (یونس/58) ::.

گفتم: اصلا بی‌خیال! توکلت علی الله
گفتی: ان الله یحب المتوکلین
.:: خدا اونایی رو که توکل می‌کنن دوست داره (آل عمران/159) ::.
گفتم: خیلی چاکریم!
ولی این بار، انگار گفتی: حواست رو خوب جمع کن! یادت باشه که:
و من الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر اطمأن به و ان اصابته فتنة انقلب
علی وجهه خسر الدنیا و الآخره

.:: بعضی از مردم خدا رو فقط به زبون عبادت می‌کنن. اگه خیری بهشون برسه، امن و
آرامش پیدا می‌کنن و اگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن، رو گردون میشن. خودشون تو
دنیا و آخرت ضرر می‌کنن (حج/11) ::.

گفتم: چقدر احساس تنهایی می‌کنم
گفتی: فانی قریب
.:: من که نزدیکم (بقره/۱۸۶) ::.
گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم... کاش می‌شد بهت نزدیک شم
گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد
کن (اعراف/۲۰۵) ::.

گفتم: این هم توفیق می‌خواهد!
گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لکم
.:: دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/۲۲) ::.
گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشی
گفتی: و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه
.:: پس از خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه کنید (هود/۹۰) ::.
گفتم: با این همه گناه... آخه چیکار می‌تونم بکنم؟
گفتی: الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبة عن عباده
.:: مگه نمی‌دونید خداست که توبه رو از بنده‌هاش قبول می‌کنه؟! (توبه/۱۰۴) ::.

گفتم: دیگه روی توبه ندارم
گفتی: الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب
.:: (ولی) خدا عزیزه و دانا، او آمرزنده‌ی گناه هست و پذیرنده‌ی توبه
(غافر/۲-۳) ::.

گفتم: با این همه گناه، برای کدوم گناهم توبه کنم؟
گفتی: ان الله یغفر الذنوب جمیعا
.:: خدا همه‌ی گناه‌ها رو می‌بخشه (زمر/۵۳) ::.
گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو می‌بخشی؟
گفتی: و من یغفر الذنوب الا الله
.:: به جز خدا کیه که گناهان رو ببخشه؟ (آل عمران/۱۳۵) ::.
گفتم: نمی‌دونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتیشم می‌زنه؛ ذوبم می‌کنه؛
عاشق می‌شم! ... توبه می‌کنم

گفتی: ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین
.:: خدا هم توبه‌کننده‌ها و هم اونایی که پاک هستند رو دوست داره (بقره/۲۲۲)
::.

ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک
گفتی: الیس الله بکاف عبده
.:: خدا برای بنده‌اش کافی نیست؟ (زمر/۳۶) ::.
گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیکار می‌تونم بکنم؟
گفتی:
یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی
علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما
.:: ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و
فرشته‌هاش بر شما درود و رحمت می‌فرستن تا شما رو از تاریکی‌ها به سوی روشنایی
بیرون بیارن. خدا نسبت به مؤمنین مهربونه (احزاب/۴۱-۴۳)::.

چقدر این گفتگو رو دوست دارم
ممنون بزرگوار

جوجه اردک زشت یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 00:41

سلام
می شود خدا رو بوسید کافیست سمت او بچرخیم وصدایش کنیم اوخودش می دود برای بوسیدن ما چتر نیاز نیست بارانهای که خدا باخوش می اورد شاعرانه ترین حس جهان است
او ایستاده است به تماشای جهانی برای تمنای بوسیدن
عاشق است و رسم عاشقی را خوب می داند افسوس که ما فراموش کرده ایم

سلام بزرگوار
کاش رسم عاشقی رو یاد بگیریم
ممنون از حضورتون

طهورا یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 10:41

امشب من و تو خلوت کردیم به تنهایی
تو با من و من با تو ای بنده هر جایی
من خالق بخشنده تو بنده شرمنده
من با یم احسان ٬تو با دیده دریایی
تو همدم بیگانه من با تو به هر خانه
پیوسته تو را خواندم تا باز برم آیی
گم گشته کوی من باز آی به سوی من
ما را زچه گم کردی با آن همه زیبایی؟
از تو همه نالیدن از من همه بخشیدن
اشک تو و عفو من گشتند تماشایی
من یارشفیق هستم من باتورفیق استم
من از تو ربودم دل در عین دل آرایی
تا هم سخنم باشی٬من بر تو زبان دادم
تا روی مرا بینی٬دادم به تو بینایی
من با همگان گفتم آرند به تو سجده
من بین ملائک هم دادم به تو آقایی
یک عمر گنه کردی یک لحظه کنم عفت
برخیز و برآ از دل ٬یک ناله زهرایی
(استاد سازگار)

سلام زهرا جان وبلاگ صاحب الزمان (عج)تعطیلی نداره حتی برای لحظه ایی این دفعه تعطیل کنی میدمت دست اماکن

سلام عمه طهورای عزیز
من که وبلاگ رو تعطیل نکردم،ذهن خودم تعطیل شده بود
ولی چشم انشاءالله هیچ وقت تعطیل نمیشه

سهبا یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 22:42

از هر راهی که می آیم , می رسم به مهربانی ات ...

زهرایی می بینی چقدر حرف زدن خودت قشنگه و به دل می شینه ؟ تو رو خدا حرفاتو با زبون خودت بزن همیشه خواهری ...
مرسی که نوشتی . مرسی از زیارت مولا . مرسی از همه حس های قشنگ اینروزهات .

میگم یعنی به این نوشته ی قشنگ میاد که کار من باشه
نمیخوام ناامیدت کنما آبجی،ولی این سه خط کار من نیست
مرسی از حضور قشنگت

Dr دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 05:37 http://http://mydaysevents.blogfa.com/

مطالبت رو به راهم کرد
ممنون
تو رو خدا نکنه دیگه ذهنت و وبلاگت رو تعطیل کنیا. تازه پیدات کردم

چشم،انشاءالله دیگه تعطیل نمیکنم
ممنون از حضورتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.