...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

برگ هستی یا سنگ؟

بسم الله الرحمن الرحیم

وقتی مشکلات ، زندگی رو برات سخت کرد ترجیح میدی مثل کدوم باشی برگ یا سنگ؟
به برگ نگاه کن وقتی داخل آب می افتد خود را به جریان آن می سپارد و با آن می رود.
و سنگ به خاطر سنگینی اش داخل نهر فرو رفته و در عمق آن کنار بقیه سنگ ها قرار میگیرد .

اما برگ که آرام نیست. او با هر افت و خیز آب نهر بالا و پائین می رود و الان معلوم نیست کجاست لااقل سنگ می داند کجا ایستاده و با وجودی که در بالا و اطرافش آب جریان دارد اما محکم ایستاده و تکان نمی خورد. اگر آرامش سنگ را برگزیده ای پس تاب ناملایمات را هم داشته باش و محکم هر جایی که هستی آرام و قرار خود را از دست مده .
من اما تمام زندگی خودم را با اطمینان به خالق رودخانه هستی و به جریان زندگی سپرده ام و چون می دانم در آغوش رودخانه ای هستم که همه ذرات آن نشان از حضور یار دارد از افت و خیزهایش هرگز دل آشوب نمیشوم و من آرامش برگ را می پسندم

کشیش: هرگز مرتکب جرم نشو

به خاطر این جمله ای که الان می گم:
خدا گفت : " انتقام از آن من است "

ادموند دانتز: من به خدا اعتقاد ندارم
کشیش: مهم نیست او به تو اعتقاد داره
..

نظرات 3 + ارسال نظر
محب امام زمان سه‌شنبه 11 مهر 1391 ساعت 22:33 http://mohebezaman.blogfa.com/

اگر آرامش سنگ را برگزیده ای پس تاب ناملایمات را هم داشته باش و محکم هر جایی که هستی آرام و قرار خود را از دست مده !

رها چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 15:44 http://idea90.blogsky.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم در برابر سختیهاومشکلات زندگی چون سنگ سخت ومحکم باشی ودلت از سنگ نباشه!!!

عاشق خدا چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 23:58 http://tartileghoran.blogfa.com/

سلام.برای ختم صلوات منتظرتون هستم.
التماس دعا
[گل]

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.