...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

رعیتت را بپذیر...

بسم الله الرحمن الرحیم

مولایی بود، غلام بدی داشت، میگفت: این غلام را دوستش ندارم، به حرف من گوش نمیدهد، یک روز برایش خبر آوردند چرا نشسته ای؟ عده ای دارند غلام تو را میزنند. با عجله آمد از غلام بدش دفاع کرد،
گفتند: تو که میگفتی بَد است، چرا رفتی از او دفاع کردی؟ گفت: با همه بدی اش منسوب به من است، آبروی او آبروی من است،

یا صاحب الزمان مهدی جان همه ما آلوده ایم ولی منسوب به شماییم، رعیت شماییم...
اگر چه دوست به چیزی نمیخرد ما را
به عالمی نفروشیم مویی از سر دوست

نظرات 1 + ارسال نظر
محب امام زمان یکشنبه 16 مهر 1391 ساعت 13:36 http://mohebezaman.blogfa.com/

هو الرئوف

سلام دوست عزیز

خوبی؟
مثل همیشه مطالبت خیلی خوبه. موفق باشید
و خیلی التماس دعا

سلام عزیزم،ممنون
محتاجیم به دعا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.