...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

انی سلم لمن سالمکم

بسم الله الرحمن الرحیم

امشب هم هوای حسینیه ی دل را کردم،رفتم و دست خالی برنگشتم

دارم سعی می کنم

لااقل

از آن "بد" هایی باشم که " خوب" ها را دوست دارند.


نظرات 4 + ارسال نظر
محب امام زمان جمعه 19 آبان 1391 ساعت 23:44 http://mohebezaman.blogfa.com/

هوالرئوف

سلام دوست عزیز
حالت خوبه؟
به یادت هستم.
موفق باشی

سلام ممنون دوست خوبم
تو هم موفق باشی

مهدی جان قدم به قدم ، کوچه به کوچه ، رویا به رویا ؛ هر جایی که مینگرم با منی اما نمیدانم چرا گاهی دلم بدجور هوایت را میکند.... :(
هوای بودنت در کنارم...
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

دلم بدجور هوای آمدنش را دارد
کاش بیاید...

رها یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت 19:32

سلام زهرا جون
با اون دل پاکت منو دعا کن !

سلام رها جان
دل پاک؟؟؟؟؟
کاش لایق باشم

راضیه چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 15:58 http://atre-talkh-jodaye.blogfa.com/

سلام خوبی زهرا جون این ادرس جدیده

سلام عزیزم
مرسی که خبر دادی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.