...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

هرچند تکراریه ولی...

بسم الله الرحمن الرحیم

شاگرد: استاد ، چکار کنم که خواب امام زمان عجل الله تعالی فرجه رو ببینم؟
استاد: شب یک غذای شور بخور، آب نخور و بخواب. 
شاگرد دستور استاد رو اجرا کرد و برگشت.

شاگرد: استاد دیشب دائم خواب آب میدیدم! 
خواب دیدم بر لب چاهی دارم آب مینوشم 
کنار نهر آبی در حال خوردن آب هستم! 
در ساحل رودخانه ای مشغول... 

استاد فرمود: تشنه آب بودی خواب آب دیدی؛ 
تشنه امام زمان عجل الله تعالی فرجه بشو تا خواب امام زمان عجل الله تعالی فرجه ببینی..


نظرات 2 + ارسال نظر
دریا سه‌شنبه 24 بهمن 1391 ساعت 20:32 http://quietseashore.blogsky.com

اتفاقا بسیار زیبا بود و من خیلی از این پست لذت بردم

ممنون دوست خوبم

رها دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت 20:26

خستگی را تو به خاطر مسپار کہ افق نزدیک است
و خدایی بیدار کہ تو را میبیند
و بہ عشق تو همه حادثہ ها میچیند
کہ تو یادش افتی
و بدانی کہ همه بخشش اوست
و همینش کافیست......

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.