...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

یه همچین خدایی داریم ما

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند فرمان میده مردی رو به سوی جهنم ببرند.

وقتی یک سوم از راه رو میره برمیگرده و نگاهی به پشت میندازه...
نصف راه رو میره، باز نگاهی به عقب میکنه
وقتی دو سوم راه رو میره، برمیگرده و یه نگاه دیگه به پشت سرش میندازه ...
خداوند می فرماید او را بازگردانید! و از او می پرسه که چرا به عقب نگاه می کردی؟

مرد جواب میده وقتی یک سوم راه رو رفتم به یاد آوردم که تو فرمودی:

وَ رَبُّکَ الْغَفُورُ ذُو الرَّحْمَةِ (کهف 58)
و پروردگار تو بسیار آمرزنده و صاحب رحمت است

و با خود گفتم شاید تو مرا بیامرزی!

وقتی نصف راه رو رفتم به یاد سخن تو افتادم که گفتی:

وَ مَنْ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلاَّ اللَّهُ ( آل عمران 135)
و کیست جز خدا که گناهان را ببخشد؟

و گمان کردم که مرا می آمرزی!

وقتی دو سوم راه رو رفتم به یاد قول تو افتادم که:

قُلْ یا عِبادِیَ الَّذینَ أَسْرَفُوا عَلى أَنْفُسِهِمْ لا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ (زمر 53)
بگو: ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده اید! از رحمت خداوند نومید نشوید

و طمع من در آمرزش تو زیاد شد

خداوند فرمود برو که تو را آمرزیدم ...

یه همچین خدایی داریم ما

قصص التوابین

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 15:37 http://azjensebaranam.blogsky.com

قربون این خدای بزرگ و مهربون برم من...

محب امام زمان دوشنبه 7 اسفند 1391 ساعت 01:03

هوالرئوف

سلام دوست من

ببخشید که مدتی بهت سر نزدم. البته اومدم ولی نظر ندادم. مثل همیشه وبلاگت پربار و پر محتواست.
موفق باشی
التماس دعا

سلام دوست خوبم
همراه همیشگی
ممنون،تو هم موفق باشی

رها چهارشنبه 16 اسفند 1391 ساعت 22:26

سلام دوست خوبم
چند وقتیه نیستی؟ سر نمی زنی ؟ حالت چطوره بی وفا !

سلام رهاجان
بی وفا نیستم
گیر کردم

تکه خطی جامانده سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 11:52

سلام خوبی بعد از مدت ها به روزم عجله کن عقب نمونی کل صفحه اولم آپ جدیده برای همشون نظر بذار مرسی....

http://atre-talkhe-jodaye.blogfa.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.