...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

زن ظریفه،نه ضعیفه!


اومدم بنویسم،مرد ضعیف بود که زن شد ضعیفه ولی یه جمله بهتر دیدم

"زن ظریفه،نه ضعیفه!

ضعیف اون مردیه که نمیتونه یک ساعت جلوی چشم و دلش رو بگیره..."

فکر میکردم کار کردن در یه مکان آموزشی خیلی بهتر هست ولی اینجوریام نیست

آموزش و پرورش بجای اینک بهترین ارگان باشه،کثیف ترین ارگان جامعه هست!

و مطمئنم اگه تا حالا هم اتفاقی نیفتاده واسه اینه که خدا محافظ من بوده و خودم هم نگذاشتم شرایطش به وجود بیاد.

فیلترشکن روی سیستمم گذاشتم تا از فیس بوک استفاده کنم نمیدونستم وسیله ای میشه برای یه عده که بخوان هوسشون رو ارضاء کنند.

سرم سوت کشید از چیزهایی که دیدم.

توی خونه نشستن بعضی مواقع خیلی بهتر از بیرون کار کردن هست...


خواهم چو راز پنهان، از من اثر نباشد

تا از نبود و بودم، کس را خبر نباشد
خواهم که آتش افتد، در شهر آشنایی
وز ننگ ِ آشنایان، بر جا اثر نباشد
گوری بده، خدایا! زندان پیکر من
تا از بهانه جویی، دل دربدر نباشد

... سیمین بهبهانی

روحش شاد