...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

باید تا حد مرگ صبر کنم !

خوبه اینجوری مثل داداش مسعود  یا احسان پرسا قرآن بخونی!

این هم از تجربیات احسان پرسا هست:

بچه که بودم، بدبختی های وحشتناکی رو تجربه کردم و از همان زمان، یه سئوال مهم تا دیروز همراهیم می کرد: "تا کی، تا چه حد باید صبر کنیم؟ "
دیروز، هنگام تعمق در آیه 102 سوره صافات، جوابم را در دیالوگ تکان دهندۀ ابراهیم و اسماعیل (سلام الله علیهما) یافتم

فَلَمَّا بَلَغَ مَعَهُ السَّعْیَ قَالَ یَا بُنَیَّ إِنِّی أَرَى فِی الْمَنَامِ أَنِّی أَذْبَحُکَ فَانظُرْ مَاذَا تَرَى قَالَ یَا أَبَتِ افْعَلْ مَا تُؤْمَرُ سَتَجِدُنِی إِن شَاء اللَّهُ مِنَ الصَّابِرِینَ

وقتی حضرت ابراهیم به اسماعیل می گه که خواب دیدم دارم سرتو می برم، به پدرش می گه: به دستوری که بهت داده شده، عمل کن. به امید خدا، منو از شکیبایان خواهی یافت!!
و من فهمیدم برای این که در شمار صابران باشم، باید تا حد مرگ صبر کنم !