...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

...

چقدر آبروی دلم را خریدند این سه نقطه ها...

بدم میاد از این حس حسادت

آدم حسودی نبودم

ولی چرا اینجوری شدم

چرا حسادت میکنم به رابطه ی تو با دیگران

بدم میاد از این حس حسادت

بدم میاد حساس بشم به رابطه ات با دیگران

شاید اگه حرفای خودت نبود اینجوری نمیشدم

یادته میگفتی دوست ندارم بهم بگن داداش ولی خودتو داداش آبجی سهبا و ریحانه میدونستی

یادته وقتی اومدی واتساپ و وایبر گفتی حوصله ادمای مجازی را ندارم

شما تنها مخاطبی هستی که دیدمت و تصورم از شما واقعی است

ولی بقیه فقط در ذهنم هستن

چیزی که تو ذهنه وجود نداره

 یک روز خیلی قوی و یک روزم خیلی کم رنگ

حالا شما روزهای پررنگشو دیدی

یک مدت هم روزهای کمرنگشو ببین

من تصویر سهبا خانوم و عمه طهورا که دستخط هست میبینم تو پروفایلشون

ولی رابطمون در حد همون کامنت باشه بهتره

این حرفای تو بود مگه نه؟!

ولی حالا توی لاین اینجوری نیست...

میخوای منو اذیت کنی اینجوری...